سنجش از دور با ارث انجین (جاوا اسکریپت و پایتون) -
نویسنده:
جواد خنیفر
مترجم:
-
سال نشر:
1403
صفحه:
140
نوبت چاپ:
1

کتاب سنجش‌ازدور با ارث انجین (جاوا اسکریپت و پایتون) منبعی ارزشمند برای متخصصان و علاقه‌مندان به علم سنجش‌ازدور است که به دنبال یادگیری اساسی نحوهٔ به‌کارگیری ارث انجین با کمک مثال‌های کاربردی هستند. هر چند عنوان کتاب در برگیرندهٔ کلمات جاوا اسکریپت و پایتون است، اما خواهید یافت که تمرکز اصلی بر رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) ارث انجین می‌باشد. در واقع فرامی‌گیرید که چگونه ارث انجین می‌تواند به شما در یک جریان کاری سنجش‌ازدور کمک کند. این کتاب علمی و آموزشی به نحوی فراگیر طراحی شده است و هم برای مبتدیان و هم آن دسته از کاربران باتجربه گوگل ارث انجین می‌تواند حاوی مطالب و مواد جدید و مفیدی باشد.

در کتاب حاضر مفاهیم و اصول اولیه و اساسی سامانهٔ گوگل ارث انجین و نحوهٔ به‌کارگیری آن‌ها آموزش داده می‌شود. اگر تاکنون کدنویسی نکرده‌اید، اصولی را که برای شروع به آن نیاز دارید به شما آموزش داده خواهد شد. به‌طورکلی، در این کتاب به نحوهٔ استفاده از ارث انجین از جمله کشف داده، انجام پردازش دادهٔ اولیه، محاسبهٔ شاخص‌های طیفی، دانلود داده از ارث انجین و اجرای برخی از تحلیل‌های سری زمانی پرداخته خواهد گردید.

  نگارش این کتاب در چهار فصل و به طور عمده بر پایهٔ مجموعه آموزش‌های ارائه شده در رویداد Geo for Good صورت پذیرفته است. این کتاب به نحوی سازماندهی شده است که می‌توان از آن به‌عنوان یک مرجع آموزشی و پژوهشی مناسب برای دانشجویان و محققین در حوزه‌های علمی مختلف علل خصوص جغرافیا و سنجش‌ازدور، علوم زمین (خاک)، محیط‌زیست، مهندسی عمران، اقیانوس‌شناسی، مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مورداستفاده قرار گیرد.  

 

 
دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم پایه زمين شناسي

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved